Spotifyn tilauksiin liittyvät ongelmat jatkavat sitkeästi kuuntelijoiden kärsivällisyyden koettelua. Jos vahvistussähköpostissa olevan ”Avaa Spotifyssa” -painikkeen klikkaaminen ei auta, ongelman korjaaminen onnistuu viimeistään Spotifyn asiakaspalvelun kautta. Ja vieläpä hyvin nopeasti.
Eräs tilaaja kuvasi prosessia seuraavasti:
“Lähettämäsi linkin kautta pääsin suoraan chat-palveluun, jossa chat-robotille esitettiin lyhyesti ongelma.
Tämän jälkeen keskustelu yhdistettiin asiakaspalvelijalle. Keskustelu eteni nopeasti ja asiakaspalvelija pyysi koko nimeni, sähköpostini, tilauksen ostopäivämäärän sekä kuvakaappauksen Spotify-tilistäni asetusten kautta (tähänkin selkeät ohjeet antaen).
Sen jälkeen poistin Spotifyn puhelimen välimuistista, avasin sovelluksen uudelleen, ja homma olikin valmis ja jaksot kuunneltavissa.Koko hommaan meni noin 5 minuuttia. 😊”
Jos maksullisiin jaksoihin liittyvät ongelmat eivät siis ratkea kotikonstein, ota yhteyttä Spotifyn asiakaspaveluun.